Bu modülde, öğrenciler bilgi işlemsel düşünmeyle tanışırlar. Dizinin ne olduğunu anlamaya başlarlar, bir dizi oluşturmak için yönergeleri takip edebilirler ve diziyi arkadaşlarına açıklayabilirler. Bir problemi daha küçük parçalara nasıl ayıracaklarını öğrenir, neden-sonuç ilişkisini fark eder ve basit döngüleri anlarlar. Son olarak, programlarının olması gerektiği gibi çalışmasını sağlamak için programlarını test etme ve hata ayıklama sürecini keşfederler.
Öğrenciler, ana karakterlere yardım etmenin yollarını bulur, ilgili detayları kullanarak bir deneyimi aktarma alıştırması yaparlar. Bu alıştırmalar, iş birlikçi iletişim becerilerini geliştirmelerini sağlar.
Maria ve Sofie tekne gezisine çıkıyor! Teknelerini suya nasıl götürecekler?
Leo, kutup ayılarını görmek için bir Kutup macerasına çıkıyor. Oraya ulaşmak için motorlu kızağını nasıl kullanabilir?
Daniel, karanlık bir mağaranın içinde nelerin yaşadığını merak ediyor. Sence karanlıkta neler gizleniyor?
Leo, uyurken kamp alanının yanından geçip giden hayvanları kaçırmak istemiyor. Hayvan alarmı ona nasıl yardımcı olabilir?
Maria, deniz canlılarını keşfetmek istiyor. Bir denizaltıyı suya nasıl indirip çıkarabilir?
Sofie, ağaç evinden ayı görmek için sabırsızlanıyor! Güzel bir gökyüzü manzarası görmek için ağaç evin çatısını nasıl açabilir?
Başka bir büyük macera zamanı geldi. Ekibin piramitlere ulaşmasına yardım et!
Büyük maceralarında Maria, Sofie, Leo ve Daniel' e katılın. Ekip keşfederken ve oynarken onlar için yeni deneyimler inşa edin ve programlayın.
Leo, Maria, Sofie ve Daniel ile lunaparkta gönlünüzde eğlenin. Dört minifigürün keyfini çıkaracağı çılgın lunapark oyuncakları tasarlayın, oluşturun ve iyileştirin. Ne yapabilirsiniz?
Gençleri STEAM alanında bir kariyer hedeflemeye motive etmek, inovatif olmaya yönlendirmek, iletişim, özgüven gibi hayat becerilerini geliştirmek ve STEAM alanında lider olmaları için onlara ilham veriyoruz.