İnanılmaz Lunapark

Bu modülde, öğrenciler mühendislik tasarım becerileriyle tanışırlar. Bir problemi belirlemenin, çözümler için beyin fırtınası yapmanın, fikirlerini geliştirmek için prototipleri test etmenin ve geliştirmenin adımlarını öğrenirler. Ayrıca bir problem hakkında bilgi toplayarak ve başkalarının ihtiyaçlarını karşılamak için bir çözümü değiştirerek gözlem becerileri edinirler.

Öğrenciler, konuyla ilgili bilgileri ve açıklayıcı detaylarıyla bir deneyimi anlatarak bir hikâye karakterine yardımcı olurlar. Bu alıştırmalar, iş birlikçi iletişim becerilerini geliştirmelerini sağlar.

1.Ders: Hızlı Şerit

Leo’nun Hızlı Şerit ile lunaparka girmesine yardım et!

2.Ders: Klasik Atlı Karınca

Sofie’ nin denemesi için yeni bir dönen oyuncak oluştur!

3.Ders: Mükemmel Salıncak

Maria, çok hızlı giden bir oyuncak istemiyor. Sence salıncak onun için uygun mu?

4.Ders: Yiyecek Standı

Olamaz! Daniel yiyeceğini düşürdü. Yiyecek standından yeni bir tane almasına yardım et.

5.Ders: Dönen Fincanlar

Dön baba dönelim! Sofie ve Leo, bu yeni dönen oyuncağı deneyecekleri için çok heyecanlı.

6.Ders: Dönme Dolap

Ekip, birlikte Dönme Dolaba binmek istiyor. Onlara nasıl yardım edebilirsin?

7.Ders: İnanılmaz Lunapark

Kendi Lunapark oyuncağını oluşturma zamanı

Modüller

İlkokul | Robotik ve Kodlamaya Giriş – 1
büyük maceralar
Büyük Maceralar

Büyük maceralarında Maria, Sofie, Leo ve Daniel' e katılın. Ekip keşfederken ve oynarken onlar için yeni deneyimler inşa edin ve programlayın.

inanılmaz lunapark
İnanılmaz Lunapark

Leo, Maria, Sofie ve Daniel ile lunaparkta gönlünüzde eğlenin. Dört minifigürün keyfini çıkaracağı çılgın lunapark oyuncakları tasarlayın, oluşturun ve iyileştirin. Ne yapabilirsiniz?