Bu modülde; diziler ve döngüler oluştururken, problemleri ayrıştırırken ve belirli ihtiyaçları karşılayan programları iyileştirirken öğrencilerin bilgisayar bilimlerini daha iyi anlamaları sağlanır. Öğrenciler bir program oluştururken, adil testler yaparken ve birden fazla çözüm oluşturup hata ayıklama kabiliyetlerini geliştirirken aldıkları kararları doğru bir şekilde açıklamanın yollarını araştırırlar.
Öğrenciler, konuyla ilgili bilgileri ve betimleyici detayları kullanarak deneyimleri aktarırlar. Bu, iletişim becerilerini geliştirmeye yardımcı olur.
Nehir feribotunu hareket etmeye programlayarak Daniel’in Spike Kulesine ulaşmasına yardım et.
Leo’nun sanat müzesine gitmek için yardıma ihtiyacı var. Bir taksi çağır, haydi gidelim!
Maria’nın yürüyüş yapmak için Spike Dağı’na gitmesine yardım et
Sofie timsah yumurtaları buldu! Yakınlarda timsah olabilir mi?
Leo, bugün teleferikle Spike Gölü üzerinden geçeceği için endişeli. Maria, onun korkularını yenmesine yardım edebilir mi?
Bugün harika bir gün olacak! Daniel’in büyük maçı izlemek için stadyuma gitmesine yardım et.
Ekip, Spike Kalesi’ne gidiyor! Oraya ulaşmalarına yardım edebilir misin?
Bilgisayar Bilimleri
Merhaba! Haydi Gidelim! Daniel, Sofie, Maria ve Leo yeni şehirde bir maceraya yaşamaya çıktı. Ekibin şehri keşfetmelerine yardımcı olacak yeni araçlar geliştir, programla ve test et!
Mühendislik
Problem Çözme Zamanı! Maria, Daniel, Sofie ve Leo’ nun okulundaki büyük sorunlarından bazılarını çözmelerine yardım et. Onlara yardım etmek için ne yapabilir ve programlayabilirsin?
Fen
Haydi bir iki oyun oynayalım! Maria, Daniel, Sofie ve Leo en heyecan verici atari oyunlarında onlara katılmanı istiyorlar. Senin favorin hangi oyun olacak?
Gençleri STEAM alanında bir kariyer hedeflemeye motive etmek, inovatif olmaya yönlendirmek, iletişim, özgüven gibi hayat becerilerini geliştirmek ve STEAM alanında lider olmaları için onlara ilham veriyoruz.