Bu ünite, problemleri tanımlamanın yollarını araştırırken, çözüm için beyin fırtınası yaparken, prototipleri test edip iyileştirirken öğrencilerinizin mühendislik tasarım becerilerini geliştirir. Kısıtlamaları olan bir probleme bir çözüm geliştirirken ve başkalarının fikirlerini iyileştirirken problem çözme becerileri gelişir. Bu arada çözümleri karşılaştırırken, değiştirirken ve değerlendirirken başarısız noktaları ve başarı ölçütlerini belirleme kabiliyetleri gelişir.
Öğrenciler, çözümleri hakkında çeşitli iş birlikçi tartışmalara katılırken iletişim becerilerini geliştirir.
Leo’nun arkadaşlarına "günaydın" demesine yardım et!
Daniel’ın dolabı eşyayla dolup taşıyor. Bütün eşyalarını eve nasıl götürebilir?
Sence teknolojik bir oyun parkı nasıl görünürdü? Maria’nın arkadaşları için yeni bir şey tasarlamasına yardım et!
Sofie’nin, arkadaşlarının çöp atması için yeni bir yol bulmasına yardım et.
Maria’nın futbol oyunu, nasıl bilgisayar oyununa benzeyebilir?
Daniel’ın kitap önericisi, kitap seçmeyi nasıl daha heyecanlı hale getirebilir?
Ekibin sınıfı için kendi icadını yapma zamanı!
Bilgisayar Bilimleri
Merhaba! Haydi Gidelim! Daniel, Sofie, Maria ve Leo yeni şehirde bir maceraya yaşamaya çıktı. Ekibin şehri keşfetmelerine yardımcı olacak yeni araçlar geliştir, programla ve test et!
Mühendislik
Problem Çözme Zamanı! Maria, Daniel, Sofie ve Leo’ nun okulundaki büyük sorunlarından bazılarını çözmelerine yardım et. Onlara yardım etmek için ne yapabilir ve programlayabilirsin?
Fen
Haydi bir iki oyun oynayalım! Maria, Daniel, Sofie ve Leo en heyecan verici atari oyunlarında onlara katılmanı istiyorlar. Senin favorin hangi oyun olacak?
Gençleri STEAM alanında bir kariyer hedeflemeye motive etmek, inovatif olmaya yönlendirmek, iletişim, özgüven gibi hayat becerilerini geliştirmek ve STEAM alanında lider olmaları için onlara ilham veriyoruz.