Bu modülde, öğrencilerimiz; bir problem ve başarı ölçütlerini belirleyerek, farklı prototipler (önörnekler) yaparak, sistematik test prosedürleri oluşturarak, çözümlerini iyileştirmek için birtakım verileri analiz ederek ve çözümlerinin neden en iyisi olduğunu açıklayarak mühendislik tasarım becerilerini, tasarım süreçlerinin her adımında uygulayacaklardır.
Dört ilgi çekici görevi yerine getirirken grup çalışması tekniklerini uygulayın.
Eğlenceli bir masaüstü oyununu iş birliğiyle inşa edin ve mümkün olduğunca çok gol atın.
Bir senaryoyu gözlemleyerek problemi tanımlayın.
Bir robotu tekerlek kullanmadan hareket ettirmenin en etkili yolunu bulmak için birkaç prototip tasarlayın.
İki farklı kavrayıcı tasarımının etkililiğini test edin ve belirli test ölçütlerine göre en iyi tasarımı belirleyin.
Bir şeyin neden çalışmadığını bulun ve onu onarın.
Protezlerle ilgili gerçek hayattan bir problemi çözmek için tasarım süreci adımlarının tamamını kullanın.
İcat yapmayı sever misin? Peki ya tamirat işleri? İnsanlara fikirlerinle her zaman yardımcı olur musun? O zaman İcat Takımı' nın seçkin bir üyesi olabilirsin! Bugün ne icat edeceksin?
Aklına inanılmaz bir fikir geldi ve bunu herkesle paylaşmak istiyorsun. Girişimcilik fikirleri her an aklına gelebilir, bu yüzden düşüncelerini gerçeğe dönüştürmeye hazır ol.
Gençleri STEAM alanında bir kariyer hedeflemeye motive etmek, inovatif olmaya yönlendirmek, iletişim, özgüven gibi hayat becerilerini geliştirmek ve STEAM alanında lider olmaları için onlara ilham veriyoruz.